Odri Hepbern je po ukusu mnogih bila najljepša žena 20. vijeka.
U 63. godini je preminula nakon što je oboljela od raka, a za to vrijeme postigla je uspjeh koji malo kome danas polazi za rukom.
Bila je muza modnog kreatora Živanšija, a uspješnu glumačku karijeru je napustila kako bi se posvetila humanitarnom radu.
Iako je zbog ljepote i popularnosti važila za pravu zavodnicu, privatno je živjela sa velikom tugom i nedostatkom ljubavi.
O njenoj životnoj priči se sada snima prvi film u saglasnosti sa njenom porodicom, koji će dočarati brojne detalje njenog burnog života.
U ovom dokumentarcu biće prikazane traume kroz koje je prošla, bol koju je nosila u sebi, teška iskustva prvenstveno iz odnosa sa njenim ocem, brakovima u kojima je bila i kroz koje propatila, ali i pobačajima koji su joj donijeli posebnu tugu.
U intervjuu koji je slavna Odri dala 1992. godine, govorila je kako je teško podnijela razvod svojih roditelja.
„Odlazak mog oca bio je prvi veliki udarac koji sam imala kao dijete, bila je to trauma koja je ostavila veliki trag na mene, ostavila me je nesigurnom za život“, otkrila je tada slavna glumica i dodala:
„Nestao je jednog dana, majka je objasnila da je otišao na put i da se ne vraća. Majka nije prestajala da plače, trudila sam se da budem tu za nju, ali kao dijete ne možeš baš sve da razumiješ.“
Odri Hepbern je rođena 1929. godine u Holandiji, a preminula je 1993. od posljedica raka. Svoju privatnost čuvala je za svoja četiri zida, ali zbog ogromne popularnosti brojni detalji iz njenog privatnog života isplivali su u javnosti.
„Na nju se gleda kao na uzor savršenstva i ljepote, ali film je bio o tome da pokaže osobu ispod toga. Mnogo je patila od nesigurnosti zbog svog izgleda i odnosima sa muškarcima, a sve to zbog odnosa sa ocem i napuštanja bilo je tako čudno čuti te intimne detalje. Bio je to takav preokret za nekoga ko je oduvijek bio tako zatvoren“, rekla je Helen Koan, rediteljka filma koja je tri godine proučavala život modne ikone i slavne glumice.
Film prikazuje ključne trenutke iz života Odri, od trenutaka kada je gladovala za vrijeme Drugog svjetskog rata, života u Londonu gdje je bila balerina, do proboja u svijetu filma i mode.
Kada je svijet filma u pitanju, njen višedecenijski rad nagrađen je Oskarom za film „Praznik u Rimu“ iz 1953. godine.
Kada je privatni život u pitanju, 25 godina pokušava je da pronađe svog oca nakon što je izgubila kontakt sa njim kada se pridružio fašističkom pokretu u Britaniji i ostavio svoju porodicu u Holandiji. Kada je slavna glumica uspjela da ga pronađe preko Crvenog krsta, te ga posjetila u Irskoj, doživjela je još jedno neprijatno iskustvo zbog njegovog hladnog pristupa.
„Osjećaj porodice je strašno važan. To što su mog oca ostavili, ili je on sam sebe ostavio, bilo je tragično“, bio je utisak slavne glumice.
„Da sam samo mogla da ga viđam redovno, osjećala bih da me voli i imala bih oca… Očajnički sam pokušavala da to izbjegnem zbog svoje djece. Postajete veoma nesigurni u naklonost i strašno ste zahvalni na njoj i imate ogromnu želju da je date.“
„Najbolje čuvana tajna o Odri je da je bila tužna“, ispričala je njena najstarija unuka Ema Ferer, rođena godinu dana nakon što joj je Odri preminula.
Čuvena ljepotica se dva puta udavala, a njeni brakovi bili su teška iskustva kroz koja je prošla. Svog prvog muža Mela Ferera upoznala je kada su nastupali u brodvejskoj produkciji „Ondine“. Vjenčali su se u Švajcarskoj 1954. godine i dobili sina Šona Hepberna Ferera. Par se razveo 14 godina kasnije.
„Moj otac je bio težak i zahtjevan čovek“, priznao je Šon i dodao:
„Tražila je očinsku figuru i bili su srećni i živjeli su bajkovitim životom tokom prve decenije… on je proveo ostatak života žaleći što ju je izgubio.“
Odri Hepbern se nakon prvog braka, dok je tražila svoju pravu ljubav, 1969. godine udala za Italijana Andreu Dotija, koji je radio kao psihijatar. Zbog ove ljubavi preselila se u Rim gdje je imala niz pobačaja, nakon kojih je dobila svog drugog sina Luku.
I dok su muškarci širom svijeta bili opčinjeni njenom ljepotom, Odri se borila da nađe svoju ljubav, a ta njena borba ujedno je i emocionalni vrhunac filma, jer je upravo tada prolazila kroz brojne psihički teške faze.
Život i brojni događaji kroz koje je prošla sa svojim drugim mužem bili su još jedna bolna tačka na njenom životnom putu.
„Njen drugi muž je fotografisan sa 200 različitih žena sa kojima je imao afere, bio je preljubnik, a ona je zbog toga neizmjerno patila“, ispričala je Koan, prenosi „Stil“.
Njihov brak okončao se 1980. godine.
Utjehu za brojne emotivno teške životne periode i nedostatak ljubavi pronašla je upravo u davanju iste. Posvetila se humanitarnom radu i tu je pronašla svoju sreću. Upravo zbog toga napustila je glumu pored slave i popularnosti koju je uživala.
„Proces pronalaženja mira u sebi, da se pridruži Unicefu i brine o djeci u ratom razorenim zemljama poput onih koje je iskusila kao dijete i vrati tu ljubav koju nije osjećala… Pa, to postaje neka vrsta ciklične priče“, objasnila je rediteljka Koan.